Stránka 1 z 1

VARI JIKOV omezovač otáček seřízení

PříspěvekNapsal: čtv dub 26, 2012 10:43 am
od AdminNovy
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700

Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
vari-jikov-omezovac-otacek.jpg

Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.

Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

jikov-vari-regulator-otacek.jpg

Re: VARI JIKOV omezovač otáček seřízení

PříspěvekNapsal: čtv led 23, 2014 5:24 pm
od ruzicka
Dobry den,

uvadzate poloha 1,2,3.

Ktora dierky zodpovedaju tymto poloham?

Najvrchnejsia dierka z obrazku je cislo 1 alebo 3?

Dakujem pekne